Indiferent dacă aveți în spate ani de experiență sau sunteți proaspăt absolvent, la Nestle, veți găsi oportunități de carieră. Căutați oferte de muncă aici.
Strategia noastră de ambalare
Suntem angajați să contribuim la modelarea unui viitor fără deșeuri.
Viziunea noastră este ca niciunul dintre ambalajele noastre să nu ajungă în gropile de gunoi sau să fie aruncate în mediul înconjurător. Ajutăm la crearea unui viitor în care ambalajele inteligent proiectate, materialele noi inovatoare, infrastructura de reciclare îmbunătățită și ambalajele reutilizabile sau reâncărcabile pot preveni generarea deșeurilor pe uscat și în oceane. Acest obiectiv este ambițios, dar suntem hotărâți să-l atingem.
Este nevoie de participarea tuturor nivelurilor societății. Ca membru al Ellen MacArthur Foundation’s New Plastics Economy initiative, ne-am angajat să jucăm un rol activ în dezvoltarea unor scheme de colectare, sortare și reciclare eficiente în țările în care operăm. Golul global de infrastructură este semnificativ și nu este în controlul nostru imediat, dar lucrăm împreună cu partenerii din întreaga lume pentru a modela sisteme de colectare și recuperare a resurselor de succes.
Susținem activ reglementarea armonizată și mai bună a resurselor post-consum și solicităm guvernelor să accelereze progresul în dezvoltarea infrastructurii. Susținem înființarea unui tratat ONU UN Treaty on Plastic Pollution, which we hope will lead to new, harmonized national regulations.
Ce facem să reducem deșeuri de ambalajele noastre?
896.6
Kilotone
Strategia noastră de ambalare cu cinci piloni.
Strategia noastră de ambalare se bazează pe știință și beneficiază de munca lideră în industrie a Institutului Nestle de Știința Ambalajului, singurul institut de cercetare de acest fel din industria alimentară. înființat în 2019, acesta are aproximativ 50 de experți în ambalaje dedicați dezvoltării următoarei generații de materiale de ambalare durabile.
Institutul contribuie la evoluția modului în care sunt proiectate ambalajele. Se dezvoltă sisteme de ambalare reutilizabile, concepe materiale de ambalare simplificate sau reciclate și dezvoltă hârtii cu proprietăți de barieră nalte, precum și materiale pe bază de biomasă, compostabile și biodegradabile.
Strategia noastră este structurată în jurul a cinci piloni:
Mai puține ambalaje – Reduce
Dorim să utilizăm mai puțin material de ambalare, inclusiv mai puțin plastic virgin, pe care planificăm să îl reducem cu o treime până în 2025 față de nivelul de referință din 2018.
Exemple de moduri în care realizăm acest lucru includ eliminarea capacelor, accesoriilor, straturilor și foliilor de plastic inutile și, în unele țări, eliminarea treptată a ambalajelor care nu sunt larg reciclate.
Am lansat mai multe inovații în ambalaje în America Latină: redesenarea pachetelor individuale Nescafe stick de cafea și Mahler Bouillon pentru a reduce plasticul utilizat în ambalaj cu peste 200 de tone în total.
În China, Nescafe a redus greutatea sticlelor de cafea gata de băut, economisind anual 1733 de tone de plastic.
Mai puține ambalaje – Reutilizați și reumpleți
Pentru a elimina necesitatea ambalajelor de unică folosință, lucrăm pentru eliminarea plasticului ne-reciclabil și investim în sisteme alternative și inovatoare de livrare.
Multe dintre aceste soluții sunt deja utilizate în piețele din întreaga lume, inclusiv dozatoarele reutilizabile din Indonezia, care au fost dezvoltate în colaborare cu partenerul tehnic Algramo și incubatoarele non-profit Enviu. Noile sisteme au fost testate pentru produsele Milo și Koko Krunch în parteneriat cu comercianții locali din Indonezia.
În Germania am desfășurat un pilot împreună cu start-up-ul Circolution. Lucrând în mai multe magazine alimentare, echipa a testat ambalaje noi standardizate din oțel inoxidabil reutilizabil pentru produsul Nesquik, care pot fi integrate în infrastructura existentă de returnare și curățare.
În ceea ce privește ambalajul de transport, inovațiile ne-au ajutat să înlocuim folia de plastic de pe paleții noștri, trecând la cutii de transport reutilizabile.
Recunoaștem că mai trebuie făcut și lucrăm cu diferite grupuri de lucru pe întregul lanț de valoare, cum ar fi Consumer Goods Forum și Fundația Ellen MacArthur.
Ambalare mai bună – Reproiectare
Colaborăm cu parteneri industriali pentru a dezvolta noi materiale și soluții de ambalare.
Până la sfârșitul anului 2021, am eliminat toate paiele de plastic din produsele noastre, dezvoltând hârtie personalizată ca material alternativ.
În cadrul portofoliului nostru, evaluăm în mod continuu materialele noastre și testăm și introducem alternative, cum ar fi hârtia reciclabilă pentru cuburile de bulion Maggi în Franța, înlocuind ambalajele din materiale multiple.
Ne propunem să proiectăm 100% din ambalajele noastre din plastic pentru reciclare și să eliminăm treptat materialele non-reciclabile. Până la sfârșitul anului 2023, 83,5% din ambalajele noastre din plastic au fost proiectate pentru reciclare.
Sistem mai bun – Reciclați
Lucrăm pentru a contribui la oprirea deșeurilor de plastic în mediul înconjurător în cadrul operațiunilor noastre globale.
Susținem infrastructura de colectare, sortare și reciclare în țările în care sunt vândute produsele noastre și, în unele țări, ne propunem să colectăm și să reciclăm aceeași cantitate de plastic ca cea utilizată în produsele noastre, sub principiul "un tonelaj intră, un tonelaj iese".
De exemplu, în Malaysia, Nestlé s-a alăturat Petaling Jaya City pentru a lansa un program de colectare și reciclare la domiciliu ca inițiativă voluntară de recuperare. Acest program pionier a fost recunoscut atât de Programul Națiunilor Unite pentru Mediu (UNEP), cât și de Ministerul Mediului din Malaysia, ca exemplu de practică optimă în separarea la sursă.
Sistem mai bun – regândirea comportamentelor
Abordarea provocării deșeurilor de plastic necesită o schimbare fundamentală de comportament din partea tuturor, inclusiv a Nestlé, partenerilor de retail, furnizorilor și consumatorilor.
Am implementat traininguri de Sustenabilitate a Ambalajelor pentru angajații noștri și ne propunem să educăm și să încurajăm și pe alții prin diverse programe și campanii, ajutând pe toată lumea să își imagineze un viitor fără deșeuri. Exemple includ videoclipurile programului de colectare a capsulelor Nespresso, platforma digitală Dove Lo Butto din Italia, care ajută clienții să identifice cea mai apropiată locație pentru eliminarea deșeurilor de ambalaje, și campaniile de educație a consumatorilor Nescafé Dolce Gusto în Germania și Mexic.
În Statele Unite, Nestlé Health Sciences a eliminat sigiliile dificil de colectat și reciclat pentru vitamine și suplimente. Brandurile noastre Pure Encapsulations și Atrium Innovations au susținut inovația printr-o campanie digitală.
În Brazilia, Franța și Elveția, mărcile noastre de cafea Nescafe Dolce Gusto și Nespresso au lansat capsule de cafea compostabile. O campanie digitală, împreună cu informații pe ambalaj care încurajează separarea deșeurilor organice casnice și a materialelor compostabile, a crescut gradul de conștientizare printre consumatori.