Sort by
Sort by

  

Categorii

Nestlé deține în prezent un portofoliu de peste 2.000 de branduri globale și locale și comercializează la nivel anual peste 360 miliarde de porții de alimente și băuturi, în peste 189 de țări. Pentru a afla mai multe informații despre mărcile Nestlé pe piața Moldovei, vezi meniul afișat.

Una dintre misiunile fundamentale ale Nestlé este să ofere produse pentru o alimentație echilibrată consumatorilor săi și să îi ajute să adopte obiceiuri alimentare sănătoase, încă de la o vârstă fragedă.

nutrition
nutrition
Fiind lider mondial în producția de alimente și băuturi, Nestlé își asumă responsabilitatea sa față de mediu.
our approach

În efortul său de a atinge obiectivele de dezvoltare durabilă pe termen lung, compania depune eforturi constante pentru a îmbunătăți calitatea vieții a peste 30 de milioane de oameni și pentru a oferi asistență în vederea unei vieți mai sănătoase pentru 50 de milioane de copii.

sustainability
sustainability
Nestlé se angajează activ în lupta împotriva schimbărilor climatice și inițiază proiecte menite să atingă obiectivul de zero emisii nete de carbon până în 2050, în piețele în care desfășoară activitatea.
Nestlé