Indiferent dacă aveți în spate ani de experiență sau sunteți proaspăt absolvent, la Nestle, veți găsi oportunități de carieră. Căutați oferte de muncă aici.
Acțiunea climatică în mărcile noastre
Portofoliul nostru de peste 2000 de mărci iubite joacă un rol esențial în ajutarea noastră să devenim o companie cu emisii nete zero până în 2050.
Noi obținem responsabil ingredientele și ambalăm produsele noastre, oferind clienților noștri alternative care conțin mai multe materii prime de origine vegetală, cu emisii reduse. Ambele abordări contribuie la Harta noastră către Emisii Net Zero și ajută la satisfacerea cererii tot mai mari pentru produse mai sustenabile.
Evoluăm portofoliul nostru de produse pentru a susține obiectivul de emisii nete zero.
KitKat: an iconic brand working for people and the planet
Am luat una dintre cele mai apreciate mărci de bomboane din lume și am transformat-o pentru a include mediul înconjurător și comunitățile producătoare de cacao printre prioritățile noastre.
Abordarea noastră începe cu materiile prime utilizate în fiecare produs KitKat. Acum lucrăm cu 10.000 de familii de fermieri din Côte d'Ivoire prin programul nostru de accelerare a veniturilor. Acesta ajută fermierii să producă cacao folosind tehnici precum agroforestria, care contribuie la protejarea biodiversității și captarea mai multor emisii de carbon. Îi sprijinim și în menținerea copiilor la școală. Planul nostru este ca întreaga noastră aprovizionare de cacao să fie realizată în acest fel până în 2025.
Inovăm și în ceea ce privește ambalajul, utilizând tehnologii noi pe bază de hârtie și plastic reciclat, care contribuie la reducerea emisiilor. În Australia, am reușit să realizăm ambalaje din plastic reciclat în proporție de 90% pentru anumite produse și intenționăm să extindem acest lucru acolo unde materialele sunt disponibile.
Știm că consumatorii doresc din ce în ce mai mult să știe despre profilurile de sustenabilitate ale produselor pe care le achiziționează. Acum includem mesaje simple, dar relevante, pe ambalaj, care evidențiază beneficiile pentru fermieri și mediul înconjurător, împreună cu informații despre dimensiunea porției recomandate.
Nespresso și călătoria noastră climatică
Luăm măsuri decisive în ceea ce privește schimbările climatice oriunde putem, ca parte a Programului nostru Nespresso AAA Sustainable Quality TM . Utilizarea agrochimicalelor, cum ar fi îngrășămintele, reprezintă cea mai mare parte a amprentei noastre de carbon în cafea, așa că lucrăm activ pentru a reduce utilizarea lor și pentru a promova practici bazate pe natură, fără a compromite calitatea. O situație în care toți câștigă, atât băutorii de cafea, cât și fermierii cu care colaborăm.
Dezvoltarea mărcilor noastre pe bază de plante
Producem o gamă în creștere de alternative pe bază de plante la produsele din carne, care include burgeri, cârnați, ton și bucăți de file, precum și preparate vegetariene și falafel. Mărcile noastre Garden Gourmet, Sensational Vuna și Sweet Earth, de exemplu, ajută oamenii să gestioneze cantitatea de proteine animale din dieta lor.
Adăugarea opțiunilor pe bază de plante la mărcile noastre existente.
Accelerarea tranziției către alimentele pe bază de plante ne poate ajuta, atât pe noi, cât și pe consumatori, să atingem neutralitatea carbonului până în 2050.
Inovăm pentru a reduce emisiile
Pe lângă oferirea de alternative la produsele existente, am introdus o serie de modificări de rețetă în portofoliul nostru. Acestea mențin calitatea și gustul, dar reduc emisiile de gaze cu efect de seră în timpul producției.
În Nigeria, am lansat Nido Milk and Soya, prima pudră instant nutritivă și accesibilă a companiei, care combină beneficiile laptelui și soiei provenite din surse locale. Produsul este o sursă de proteine, fibre, fier și calciu și este fortificat cu vitamine esențiale.
Agricultura pentru emisii nete zero
Multe dintre mărcile noastre utilizează tot mai mult ingrediente provenite din practici agricole regenerative, care contribuie la protejarea sănătății apei și solului, precum și la reducerea emisiilor. În Brazilia, Nestlé Ninho recunoaște diferite niveluri de practici regenerative prin acordarea de prime diferențiate la prețurile laptelui.