Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Abordarea subnutriției prin fortificarea cu micronutrienți

Maggi cubes

Ca parte a călătoriei noastre regenerative, depunem eforturi susținute pentru a ne asigura că milioane de oameni pot avea acces la nutrienții de care au nevoie. Doar în 2020, am furnizat peste 196 de miliarde de porții de alimente fortificate în țările în care oamenii au cea mai mare nevoie.

La nivel global, investim în cercetare și inovație pentru a lansa mii de produse nutritive și accesibile. Prin fortificarea mărcilor de alimente accesibile pe care le cunosc și le iubesc, putem ajuta milioane de familii să obțină nutriția de care au nevoie pentru a-și hrăni corpul.

family eating

Cele Patru Mari

Produsele noastre preferate în familia, cum ar fi Maggi, Bear Brand și Cerevita, sunt alegeri populare și accesibile. Noi fortificăm mărcile precum acestea cu cel puțin unul dintre cei patru micronutrienți importanți:

  1. Fierul pentru prevenirea anemiei cauzate de deficiența de fier și menținerea dezvoltării cognitive și fizice.
  2. Iodul pentru dezvoltarea optimă a creierului și un metabolism sănătos.
  3. Vitamina A pentru creștere și dezvoltare, sănătatea ochilor și un sistem imunitar puternic.
  4. Zincul pentru creștere și dezvoltare, precum și un sistem imunitar puternic.
81 %

Viziunea noastră în acțiune

Conștientizarea este primul pas, așa că ajutăm familiile să înțeleagă importanța micronutrienților în alimentație. Colaborăm cu guverne, universități și organizații ale societății civile pentru a inspira acțiune prin campanii educaționale și pe rețelele de socializare, precum și prin susținerea cercetărilor privind deficiențele de micronutrienți.

Cu acest obiectiv, în 2019, am început să susținem campania "Live Strong with Iron" în Africa pentru a promova schimbarea comportamentului, cum ar fi includerea alimentelor bogate în fier în dieta zilnică. În 2020, am extins campania și am dezvoltat un instrument numit MyMenu IQ, care oferă sfaturi nutriționale legate de fier și rețete bogate în acest micronutrient vital.

Mici ajustări pot face o mare diferență. 70% dintre familiile urbane din India cumpără Maggi 2-Minute Masala Noodles. În 2017, am fortificat fidea noastră cu 15% din necesarul zilnic recomandat de fier. Prin îmbunătățirea calității nutriționale a acestui produs popular, contribuim la reducerea deficitului de nutrienți și la combaterea uneia dintre cele mai mari deficiențe nutriționale din India.

Știm că munca noastră nu este deloc încheiată. În întreaga lume, continuăm să dezvoltăm soluții pentru a ajuta mai multe familii să obțină nutrienții de care au nevoie pentru a duce o viață sănătoasă.

production of Maggi noodles