Indiferent dacă aveți în spate ani de experiență sau sunteți proaspăt absolvent, la Nestle, veți găsi oportunități de carieră. Căutați oferte de muncă aici.
Mivina

Numărul total al ambalajelor cu tăieţei instant ai MC „Mivina” a atins până în anul 1997 cifra de un milion. Cu acest prim succes remarcabil a început istoria grandioasă a brandului „Mivina”. În anul 1999 a fost demarat procesul de producere a condimentelor, iar anul 2000 a devenit anul în care pe piaţa ucraineană a apărut piureul de cartofi instant. Până în anul 2001 „Mivina” a devenit lider absolut printre mărcile comerciale naţionale de produse cu preparare rapidă, menţinându-se pe poziţia dată până în prezent.
În anul 2010 a început o nouă istorie în dezvoltarea întreprinderii. Compania elveţiană Nestle S.A. – unul dintre cei mai mari producători de produse alimentare şi băuturi – a anunţat încheierea acordului de achiziţionare a SRL „Tehnokom” – lider pe piaţa ucraineană în producerea produselor cu preparare rapidă şi condimentelor, cunoscut sub marca comercială „Mivina”.
Odată cu achiziţionarea MC „Mivina”, Nestle şi-a extins propriul portofoliu de produse culinare şi a consolidat poziţia companiei pe unul dintre segmentele cu cea mai rapidă şi vertiginoasă creştere de pe piaţa produselor alimentare din Ucraina.
Datorită sistemului dezvoltat şi eficient de logistică şi distribuţie a companiei Nestle în Europa, produsele MC „Mivina” au devenit mai accesibile pentru consumatori, în special în ţările Europei Centrale şi de Est. Integrarea unui asortiment larg de produse culinare ale MC „Mivina” în portofoliul Nestle a consolidat orientarea companiei către producerea produselor de clasa econom, adică consumatorul beneficiază de produse alimentare de calitate înaltă la un preţ accesibil.