Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé pentru copii mai sănătoși

Kid playing basketball

 

Programul Nestlé for Healthier Kids (Nestlé pentru copii mai sănătoși) (N4HK) promovează dietele echilibrate și obiceiurile unui stil de viață sănătos pentru copiii cu vârste cuprinse între 3 și 12 ani și susține părinții și îngrijitorii să crească copii mai sănătoși.

Prin campaniile și inițiativele noastre, răspândim conștientizarea cu privire la necesitatea de a ne asigura că copiii primesc nutrienții necesari pentru a crește și a se dezvolta corespunzător.

Împărtășim cunoștințe despre beneficiile unui stil de viață sănătos, în speranța că le vor prelua și la vârsta adultă. Și îi ajutăm pe copii să aprecieze diferența pe care alegerile lor individuale în materie de alimentație și stil de viață o fac pentru planetă.

 

Primii ani din viața lor

Adoptarea unor obiceiuri nutriționale corecte de la o vârstă fragedă este esențială pentru a deveni un adult sănătos.

Nestlé Baby & me, un program din cadrul Nestlé for Healthier Kids, oferă servicii de nutriție personalizate părinților în primele 1000 de zile din viața copilului lor - de la sarcină până la cea de-a doua aniversare a copilului.

Programul este disponibil în peste 80 de țări și mai mult de 10 milioane de părinți sunt înregistrați în prezent. Serviciile online includ un curs de învățare electronică care transformă cele mai recente descoperiri științifice în sfaturi simple și practice privind alimentația.

mother feeding baby

Cum contribuim la educarea copiilor cu privire la un stil de viață sănătos

Nestlé for Healthier Kids (Nestlé pentru copii mai sănătoși) încorporează multe domenii ale activității noastre. Colectiv, suntem motivați de patru obiective principale, încurajând copiii să:

  • Mănâncă mai multe fructe și legume
    Child eating watermelon
  • Mănâncă porții adecvate
    Father and child cutting vegetables
  • Bea mai multă apă
    Child drinking glass of water
  • Fă exerciții 
    Kid lifted by parent in order to dunk a basketball

De la programele școlare la rețelele de socializare, le oferim părinților sfaturi de zi cu zi și recomandări privind implicarea copiilor în pregătirea mesei.

Dorim să facem din alimentație o parte distractivă și captivantă a vieții și sperăm să inspirăm copiii să facă alegeri sănătoase în ceea ce privește alimentația și stilul de viață, care să îi pregătească pentru restul vieții lor.

De exemplu, încurajăm familiile să implice copiii în procesul de cumpărături, mânuirea ingredientelor și pregătirea meselor. De asemenea, colaborăm cu influenceri din rețelele de socializare care împărtășesc idei despre cum să implicăm copiii în bucătărie. În plus, avem videoclipuri care încurajează familiile să îi lase pe copii să își aleagă singuri fructele pentru micul dejun.

În plus, facem lucrurile amuzante folosind tehnici de povestire și facem apa potabilă mai atractivă arătând cum să o amestecăm cu fructe.

 

Promovarea unor copii mai sănătoși în întreaga lume

Site-ul web Nestlé for Healthier Kids din Australia include planuri de lecții, fișe de lucru și videoclipuri care dau viață sănătății și nutriției. De asemenea, conținutul suplimentar îi introduce pe copii în conceptul de sustenabilitate, cu activități precum reciclarea și crearea de artă cu materiale naturale. 

În Filipine, activitățile Nestlé for Healthier Kids (Nestlé pentru copii mai sănătoși) includ Nestlé Wellness Campus, desfășurat în colaborare cu Departamentul național de educație, și calculatorul Bear Brand Tibay în parteneriat cu Food and Nutrition Research Institute (Institutul de cercetare pentru alimentație și nutriție) din țară. 

În Ungaria, desfășurăm o campanie digitală la nivel național și o provocare educațională numită Etesd az Eszed (Hrănește-ți creierul), în cooperare cu Okos Doboz (Cutie inteligentă), cea mai mare platformă educațională digitală din Ungaria. Scopul este de a spori cunoștințele copiilor despre un stil de viață sănătos, nutriție și durabilitate.

În Brazilia, Premiul Nestlé pentru copii mai sănătoși (Nestlé for Healthier Kids Award) sărbătorește proiectele care transformă mediul școlar pentru a încuraja obiceiuri mai sănătoase. Mai mult de 44 000 de copii au beneficiat de acest premiu în cinci ani. O expoziție interactivă „Nutriție, mișcare și distracție” din São Paolo a fost vizitată de peste 70 000 de persoane de la deschiderea sa în mai 2022. 

În Chile, programul vechi de 12 ani a fost relansat în 2023 cu 36 de noi resurse educaționale digitale. Conținutul ajunge acum la încă 15 000 de copii și a generat peste 38 000 de vizualizări pe canalul YouTube „Nutriție, mișcare și distracție”.

Cu ocazia Zilei Internaționale a Bucătarilor 2023, valorificând tema - Growing Great Chefs - Nestlé Professional și Worldchefs (Formarea marilor bucătari - Nestlé Profesional și Worldchefs) le-au urat bun venit tinerilor bucătari entuziaști în lumea minunată a preparatelor delicioase și a obiceiurilor alimentare pozitive. Evenimente din întreaga lume conduse de 3 600 de bucătari au implicat peste 140 000 de copii.

children learning about healthy food choices through play

Împuternicirea părinților și a îngrijitorilor

În ultimii cinci ani, inițiativa noastră Nutriplato a contribuit la aducerea unei alimentații echilibrate la îndemâna a mii de persoane din mai multe țări europene, printre care Franța, Italia, România, Spania, precum și din America Latină. Principiul este că mesele ar trebui să conțină o porție mare de legume, un aliment bogat în proteine (carne, ouă, pește, linte sau fasole) și o porție de paste integrale, orez brun sau cartofi.

Trusa Nutriplato îi ajută pe oameni să vizualizeze cât de mult ar trebui să mănânce din fiecare dintre aceste grupe de alimente. Acesta constă dintr-o farfurie ilustrată pentru a arăta spațiul pe care ar trebui să îl ocupe fiecare grup de alimente și o broșură care conține îndrumări nutriționale bazate pe știință și rețete de sezon care sunt ușor și rapid de preparat.

Rezultatele unui sondaj realizat în Spania în martie 2022 au arătat că 92% dintre participanți și-au schimbat obiceiurile nutriționale datorită Nutriplato.

Two girls with a bottle of water
Nestlé Pure Life inspiră peste 30 de milioane de copii să aleagă apa.

Nestlé Pure Life inspiră peste 30 de milioane de copii să aleagă apa.

Oamenii din întreaga lume recunosc că apa este cea mai bună alegere pentru sănătatea lor. Dar alternativele nesănătoase sunt prea des alese, în special de către copii.

Nestlé Pure Life este marca de apă îmbuteliată numărul 1 în lume, ajungând la consumatori din peste 40 de țări. Credem că apa pură ar trebui să fie alegerea preferată de hidratare pentru copii.

Acesta este motivul pentru care ne stabilim un obiectiv ambițios de a inspira peste 30 de milioane de copii să aleagă apa pură de calitate. Vom atinge acest obiectiv prin produse și servicii inovatoare, făcând din apa pură o alegere preferată pentru toți.

Boys playing the hockey on the grass
Milo inspiră milioane de copii să crească cu sportul în viața lor

Milo inspiră milioane de copii să crească cu sportul.

Practicarea regulată a sportului este esențială pentru un stil de viață sănătos, însă prea des copiii preferă să stea acasă și să se joace cu dispozitivele electronice. La Milo, credem că sportul este esențial pentru dezvoltarea copiilor, deoarece îi învață abilități de viață și valori care îi ajută să aibă succes în viață. Acesta este motivul pentru care ne angajăm să oferim posibilitatea mai multor copii să facă sport în mod regulat.

Ne implicăm cu peste 20 de milioane de copii în fiecare an prin evenimente sportive de bază, tehnologii atractive precum aplicația Milo Chamsquad și parteneriatul nostru iconic cu FC Barcelona, care oferă experiențe unice de pregătire.

Fabricate din ingrediente simple, precum orz de malț, lapte, zahăr și cacao, produsele Milo sunt îmbunătățite continuu pentru a furniza energia nutritivă de care copiii au nevoie pentru a crește cu sport.

Mother with a daughter are cooking
Maggi transmite familiilor bunătatea mâncării de casă

Maggi ajută milioane de familii să gătească mese gustoase și echilibrate.

Studiile au arătat că atunci când copiii gătesc împreună cu părinții lor, este mai probabil să mănânce alimentele pe care le resping adesea, cum ar fi legumele sau salatele.

La Maggi, înțelegem puterea mâncării de casă. Acesta este motivul pentru care ne angajăm să inspirăm familiile să gătească în fiecare zi mâncăruri de casă gustoase și echilibrate, cu ingredientele proaspete pe care le iubesc.

Ne transformăm produsele în peste 150 de țări, cu ingrediente mai simple și mai sănătoase.

De asemenea, implementăm un program ambițios de educație culinară pentru părinți și copii, cu rețete, sfaturi simple de gătit și cursuri online. Astfel încât mâncăcioșii pretențioși să devină mai puțin pretențioși.

Girl are going to eat the cereals
Nestlé Cereals (Cerealele Nestlé) fac micul dejun mai bun

Nestlé Breakfast Cereals (Cerealele Nestlé pentru micul dejun) inspiră familiile să se bucure de un mic dejun echilibrat.

Studiile arată că mulți copii nu primesc suficiente cereale integrale în alimentația lor. Prea des sar peste micul dejun sau nu mănâncă suficient din el.

La Nestlé Breakfast Cereals, credem că un mic dejun mai bun este mai mult decât un bun început de zi - este baza unui viitor mai bun.

Am făcut din cerealele integrale ingredientul numărul unu în produsele noastre pentru copii și reducem și mai mult zahărul. Majoritatea cerealelor noastre pentru micul dejun pentru copii sunt, de asemenea, îmbogățite cu cel puțin șapte vitamine și două minerale.

Îi ajutăm pe părinți să creeze un mic dejun echilibrat, oferindu-le îndrumări cu privire la mărimea porțiilor și combinații de alimente inspirate, astfel încât copiii să se poată bucura de un început de zi nutritiv și gustos.

Mother is playing with her kids
Cerelac ajută copiii mici să obțină o nutriție bună

Mulți copii suferă de carențe de vitamine și minerale esențiale, cum ar fi fierul. La nivel mondial, 40% dintre copiii preșcolari sunt anemici.

Acesta este motivul pentru care cerealele pentru sugari Cerelac sunt îmbogățite cu micronutrienții principali (fier, zinc, vitamina A și vitamina C).

Cerelac este potrivit ca un prim aliment complementar pentru sugari începând cu vârsta de 6 luni, atunci când laptele matern nu mai satisface singur cerințele nutriționale în creștere ale copilului.

Un studiu recent efectuat în India a arătat că copiii mici care consumă cereale îmbogățite prezintă un risc redus de anemie feriprivă.

 Mother is giving Nido milk to her daughter
Nido se angajează să ofere educație nutrițională

Nido susține dragostea fiecărei mame de a asigura un viitor sănătos copiilor lor.

Să crești copii echilibrați, încrezători în ei înșiși și capabili să își găsească drumul în viață nu este o treabă ușoară. Este nevoie de efort, dedicație, perseverență, chiar și curaj... și puțin ajutor.

Acesta este motivul pentru care Nido a fost alături de mame timp de generații, susținând creșterea și dezvoltarea completă a copiilor.

Nido oferă o nutriție adaptată de la vârste fragede până la vârsta școlară, cu o gamă de produse pe bază de lapte care răspund nevoilor nutriționale specifice în evoluție ale copiilor, de la macronutrienți precum proteinele până la îmbogățirea echilibrată cu fier, zinc, vitamine B, etc.

În plus, platforma noastră de stimulare și servicii pentru dezvoltarea cognitivă și socială a copiilor ajută părinții să găsească stilul de parenting care li se potrivește cel mai bine. Prin produsele și serviciile noastre, ajutăm fiecare mamă să crească persoane minunate, unice, care își vor găsi propria cale în viață.

Boy holds the picture
Bear Brand luptă împotriva deficiențelor de micronutrienți

Bear Brand oferă forță prin combaterea deficiențelor de micronutrienți.

Deficitul de micronutrienți (MND) afectează milioane de familii din întreaga lume. Aceasta poate duce la slăbirea sistemului imunitar, la reducerea capacității mentale și la o creștere slabă, în special în rândul copiilor, riscând astfel să prindă familiile într-un cerc vicios de sănătate precară și venituri reduse.

La Bear Brand, credem că deficiențele nutriționale nu trebuie să împiedice familiile să își urmeze visul de a avea o viață mai bună. Prin fortificarea noastră NutriStrong, oferim putere prin adaptarea produselor noastre la lacunele nutriționale specifice fiecărei țări.

Prin campaniile și programele noastre de educație nutrițională, ajutăm familiile să fie mai sănătoase și mai puternice.

Creating Shared Value and Sustainability Report cover