Sort by
Sort by

Principiile de afaceri ale Nestlé Corporate reflectă angajamentul nostru față de o cultură a conformității solidă, considerată o fundație non-negociabilă pentru modul în care conducem activitățile noastre. Mai mult decât simple cuvinte pe hârtie, aceste principii sunt aplicabile, iar suntem gata să întreprindem orice este necesar pentru a gestiona Compania noastră în conformitate cu acest angajament. Apreciem sprijinul dumneavoastră în atingerea acestui obiectiv.

Sistemul nostru de raportare a conformității, "Spuneți-ne", pune la dispoziția dumneavoastră și a tuturor celorlalți părți interesate externe un canal de comunicare dedicat pentru raportarea potențialelor cazuri de nerespectare a principiilor noastre de afaceri corporative, precum și a încălcărilor legale.

IMPORTANT

Dacă mesajul dvs. nu se referă la respectarea principiilor corporative ale Nestlé (cum ar fi produse sau servicii, oportunități de angajare, interes pentru distribuirea produselor Nestlé, etc.) sau la încălcări ale Legii nr. 105 din 13-03-2003 cu privire la protectia consumatorilor si Legea noua nr.165 din 22.06.2023 cu privire la avertizorii de integritate sau a altor legi relevante, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru consumatori.

Cum să raportați o problemă de conformitate sau legalitate?

Puteți iniția o sesizare urmând acest link. "Spuneți-ne", sistemul nostru de raportare a conformității, este disponibil oricând (24/7, 365 de zile pe an).

  1. Puteți alege să utilizați un formular web sau să apelați un număr de telefon gratuit (080068007) și să lăsați un mesaj (în cazul apelului telefonic, mesajul va fi transcris), însoțit de probe / indicii (documente, capturi de ecran, fotografii, e-mailuri etc.), dacă dețineți. Veți introduce și codul de acces pentru Republica Moldova: 43289.
  2. În ambele cazuri, veți primi un număr individual de referință. Vă rugăm să notați numărul și păstrați-l în siguranță.
  3. Acest număr de referință este cheia dumneavoastră personală pentru Sistemul de Raportare a Conformității și pentru raportul pe care l-ați depus. Vă permite să urmăriți progresul cazului dumneavoastră și să furnizați informații suplimentare. Vi se va cere să introduceți acest număr de fiecare dată când accesați sistemul.
  4. Nestlé vă va transmite confirmarea primirii raportării, în termen de cel mult 7 zile calendaristice de la primirea acesteia;
  5. Luăm în serios toate preocupările și vom lua măsurile corespunzătoare pentru fiecare raport. Vă vom ține la curent cu progresele noastre în timp ce procesăm cazul dumneavoastră. Nestlé vă va informa cu privire la stadiul acţiunilor subsecvente, în termen de cel mult 3 luni de la data confirmării de primire sau, în cazul în care nu vi s-a confirmat primirea raportării, de la expirarea termenului de 7 zile prevăzut mai sus, precum şi, ulterior, ori de câte ori sunt înregistrate evoluţii în desfăşurarea acţiunilor subsecvente, cu excepţia cazului în care informarea ar putea periclita desfăşurarea acestora.
  6. Oricând puteți reveni la platforma și puteți urmări progresul cazului dumneavoastră utilizând numărul de referință.
  7. Ne-am angajat să îmbunătățim Sistemul nostru de raportare a conformității și ne rezervăm dreptul de a face modificări în viitor.
spuneti-ne-card

Suplimentar acestor modalități de raportare, avertizorul poate alege să depună sesizarea și prin poștă la sediul Nestle: Str. Tighina, nr. 49/4, et. 3, of. Nestle , Chisinau