Sort by
Sort by

Îndrumarea către o dietă echilibrată prin marketing responsabil

Woman is picking up the products in the market

 

Avem un rol important de jucat în îndrumarea oamenilor să adopte o dietă echilibrată.

Credem că toate produsele noastre pot face parte dintr-o dietă echilibrată care include o mulțime de legume, fructe, leguminoase și cereale integrale, împreună cu opțiuni alimentare mai îngăduitoare făcute cu moderație.

Folosim o etichetare clară pentru a comunica în mod transparent despre ingredientele și valoarea nutrițională a produselor noastre. Prin practicile noastre de marketing responsabile, ne propunem să promovăm un stil de viață sănătos.

Facem publicitate produselor noastre în conformitate cu orientări stricte, în special în ceea ce privește modul în care promovăm substituenții laptelui matern și modul în care comunicăm cu copiii. De exemplu, cel puțin nu promovăm formulele de lapte praf pentru copii cu vârsta cuprinsă între 0 și 6 luni în toate țările și restricționăm comercializarea anumitor produse pentru copiii cu vârsta sub 16 ani.

110 kcal
Indicații pe partea din față a ambalajului

 

Furnizarea de informații ușor de înțeles

Oferim informații complete și transparente despre ingrediente și compoziția nutrițională pe ambalajele noastre.

Pentru a ghida consumul responsabil, oferim informații și servicii pentru a ajuta oamenii să facă alegeri mai sănătoase ca parte a unei diete echilibrate.

Etichetarea nutrițională în partea din față a ambalajului

În conformitate cu cerințele de reglementare, furnizăm consumatorilor informații nutriționale suplimentare, voluntare, pentru a-i ajuta să facă alegeri în cunoștință de cauză. Diferitele țări și regiuni au propriile sisteme unice de stabilire a profilurilor nutriționale, fiecare având caracteristici și scopuri distincte. Aceste sisteme pot varia în ceea ce privește alimentele incluse, pragurile nutritive și cerințele de etichetare. În consecință, utilizăm diferite sisteme de etichetare nutrițională.

În Australia și Noua Zeelandă, utilizăm sistemul Health Star Rating (HSR), care permite cumpărătorilor să compare cu ușurință profilurile nutriționale ale produselor similare, ajutându-i în procesul de luare a deciziilor.

În mai multe țări europene, folosim Nutri-Score, o schemă pe partea din față a ambalajului elaborată de cercetători independenți și adoptată de mai multe țări europene.

Indicații privind porția și mărimea porției

Cât de mult mănâncă oamenii poate fi la fel de important ca ceea ce mănâncă. Lansată în 2013, inițiativa Nestlé Portion Guidance (Indicații privind porțiile Nestlé) își propune să ajute consumatorii să înțeleagă ce constituie o porție adecvată din produsele noastre.

Pentru a merge și mai departe, acolo unde reglementările locale permit acest lucru, am stabilit un nou angajament privind mărimea porțiilor pentru produsele noastre de cofetărie și înghețată, asigurându-ne că toate produsele multi-serve vor avea indicații clare privind porțiile în partea din față a ambalajului.

Îndrumare prin rețete nutritive

Continuăm să furnizăm servicii pentru a oferi consumatorilor orientări ușor de înțeles și semnificative privind valoarea nutritivă și porțiile, ajutându-i în planificarea meniului și oferind instrumente pentru a evalua valoarea nutritivă a meselor consumatorilor.

În întreaga Americă Latină, site-urile noastre Recetas Nestlé inspiră oamenii să creeze mese gustoase și echilibrate, cu peste 21 000 de rețete create de bucătarii și nutriționiștii noștri.

Oamenii noștri de știință au creat un nou instrument, MyMenu IQ™, care clasifică echilibrul nutrițional al meselor pe o scară de la 0 la 100. Instrumentul este disponibil pe 30 de site-uri web din diferite țări. Scopul este de a analiza rețetele de pe site-urile Nestlé pentru a-i ajuta pe oameni să îmbunătățească calitatea nutrițională a meselor lor, sugerând diferite combinații de alimente.

Pentru a merge și mai departe, intenționăm să lansăm platforme de servicii digitale bazate pe inteligență artificială (IA), inclusiv rețete nutritive, planificarea meniului și sfaturi pentru un stil de viață sănătos.

MyMenuIQ

Marketing responsabil

Adoptarea unor obiceiuri alimentare sănătoase încă din copilărie este esențială pentru o viață sănătoasă, iar dovezile sugerează că expunerea la publicitatea pentru alimente și băuturi în primele etape ale vieții poate afecta ce și când mănâncă copiii. O nutriție corectă este esențială pentru creșterea și dezvoltarea copiilor, iar părinții joacă un rol crucial în a se asigura că copiii lor au o dietă sănătoasă și dezvoltă obiceiuri alimentare sănătoase pe tot parcursul copilăriei - de la primii ani până la adolescență. Prin educație și practici de marketing responsabile, credem că mărcile îi pot ajuta pe factorii de decizie să facă alegeri informate cu privire la dietele echilibrate de care copiii au nevoie pentru a-și atinge potențialul maxim. În 2023, am publicat două politici pentru a consolida în continuare practicile noastre de marketing responsabil.

Marketingul responsabil al substituenților laptelui matern

Susținem și protejăm alăptarea prin respectarea riguroasă a politicii și practicilor noastre de top din industrie privind comercializarea responsabilă a substituenților laptelui matern. Acesta este motivul pentru care am actualizat în ianuarie 2023 Policy for Implementing the WHO Code of Marketing of Breast Milk Substitutes (Politica noastră de punere în aplicare a Codului OMS de comercializare a substituenților laptelui matern) (pdf, 5Mb). Politica noastră interzice cel puțin în toate țările promovarea formulelor de lapte praf pentru sugari cu vârsta cuprinsă între 0 și 6 luni. Respectarea politicii noastre este încorporată în practicile noastre de afaceri, deoarece continuăm să publicăm un raport anual revizuit de consiliul nostru de administrație.

Aflați mai multe  despre angajamentul nostru de a sprijini alăptarea și de a o proteja prin continuarea punerii în aplicare a unei politici de top în industrie pentru comercializarea responsabilă a substituenților laptelui matern.

Marketing responsabil pentru copii

De asemenea, de mulți ani am luat măsuri voluntare privind marketingul responsabil pentru copii. În 2023, ca parte a eforturilor noastre de a contribui la aducerea unei alimentații gustoase și echilibrate la îndemâna oamenilor din întreaga lume, ne-am consolidat practicile de marketing responsabil de top din industrie. În special, am impus restricții suplimentare asupra publicității media plătite pentru a preveni expunerea copiilor sub 16 ani la mesaje publicitare pentru categorii precum dulciuri, înghețată sau biscuiți dulci și sărate.   În plus, ne angajăm să nu colectăm niciun fel de date cu caracter personal și să colaborăm numai cu influenceri din rețelele de socializare cu vârsta de peste 18 ani. Puteți citi mai multe despre practicile noastre de marketing responsabil pentru copii în politica noastră (pdf, 2Mb).

Împărtășirea cunoștințelor despre nutriție

Podcastul nostru despre știința sănătății, Nutrition Unlocked (Nutriție deblocată), este sponsorizat de Nestlé Health Science și prezintă invitați speciali, inclusiv medici, dieteticieni și cercetători, care sunt renumiți în domeniile lor. Acești experți vorbesc despre unele dintre cele mai recente progrese în cunoașterea nutriției. Ei împărtășesc sfaturi și perspective privind îmbunătățirea nutriției și o viață mai sănătoasă și oferă o privire asupra viitorului fiecărui subiect. Subiectele sunt variate și până acum au examinat domenii precum alergiile alimentare, microbiomul, modul în care nutriția afectează creierul și multe altele.

child and adult in a kitchen
Creating Shared Value and Sustainability Report cover