Имеете ли вы многолетний опыт работы или же только окончили школу, у вас есть возможность работать в Nestle. Поиск работы здесь.
Transparența portfoliului nostru
Nestlé este prima companie care utilizează sistemul de evaluare Health Star Rating (HSR) ca bază pentru raportarea transparentă a valorilor nutriționale pentru întregul nostru portofoliu global.
HSR este un sistem bine-cunoscut de profilare a nutrienților, utilizat pe etichetele nutriționale de pe partea din față a ambalajului în unele țări și aplicat de Inițiativa privind accesul la nutriție (ATNI). HSR evaluează produsele în funcție de conținutul total de energie, grăsimi saturate, sodiu și zahăr, care pot reduce scorul, precum și de cantitatea de fibre, proteine, fructe, legume, nuci și leguminoase (cum ar fi lintea), care pot crește scorul.
Valoarea nutritivă a întregului nostru portofoliu global
Valoarea nutritivă a portofoliului nostru * | Cu excepția produselor pentru animale de companie (PetCare) (79% vânzări nete*) | Incluzând produsele pentru animale de companie (PetCare) (97% vânzări nete*) |
---|---|---|
Vânzări nete din produse cu o evaluare Health Star Rating** de: | ||
HSR de 3,5 sau mai mare | 38% | 31% |
HSR de la 1,5 la mai puțin de 3,5 | 20% | 16% |
HSR mai mic de 1,5 | 21% | 17% |
Vânzări nete de produse pentru care nu se aplică HSR is not applied: | ||
Nutriție specializată | 21% | 36% |
Evidențiem valoarea nutritivă a patru grupuri diferite de produse:
- Produsele nutriționale specializate vândute de întreprinderile noastre din domeniul nutriției și al științei sănătății Nestlé (Nutrition and Nestlé Health Science) (NHS), care sunt adaptate nevoilor nutriționale ale unor populații specifice și pentru care sistemul HSR nu se aplică în general.
- HSR de 3,5 sau mai mare: Menținând sau chiar îmbunătățind profilul nutrițional cu substanțe nutritive pozitive, cum ar fi cerealele integrale și legumele, ne propunem să poziționăm aceste produse ca opțiuni bune pentru dietele echilibrate.
- HSR de la 1,5 la mai puțin de 3,5: În cazul în care urmărim să îmbunătățim profilul nutrițional, oferind în același timp îndrumări privind porțiile, rețete, sfaturi și recomandări pentru o dietă echilibrată.
- HSR mai mic de 1,5: Scopul nostru este de a-i ajuta pe oameni să se bucure de aceste produse ca delicii ocazionale consumate cu moderație, în contextul unei diete echilibrate.
Deoarece PetCare este o categorie importantă pentru Nestlé, pentru o transparență suplimentară raportăm două seturi de cifre, unul care exclude vânzările de produse pentru animale de companie (PetCare) în cadrul categoriei de nutriție specializată și unul care include vânzările de produse pentru animale de companie (PetCare). În 2023, 38% din vânzările nete care exclud produsele pentru animale de companie (PetCare) provin din produse cu un HSR de 3,5 sau mai mare și 21% din produse pentru satisfacerea nevoilor de nutriție specializată.
Raportarea valorilor nutriționale la nivel de piață
Piețele noastre din întreaga lume lucrează de ani de zile pentru a îmbunătăți valoarea nutrițională a produselor noastre. Pentru 2023, vom raporta valoarea nutritivă a portofoliilor locale din 13 țări, utilizând sistemul local de profilare a nutrienților aprobat de guvern. Cifrele pot evolua pe măsură ce sistemele de profilare a nutrienților evoluează și pe măsură ce ne continuăm eforturile de îmbunătățire a portofoliului nostru.
Fiecare sistem național și regional de elaborare a profilurilor nutriționale are caracteristici distincte, cu un scop diferit și diferențe în ceea ce privește alimentele incluse, pragurile nutriționale și etichetele. Prin urmare, raportăm separat pentru fiecare țară, deoarece cifrele pentru țări diferite nu pot fi comparate. Detalii despre fiecare sistem de profil nutrițional și despre modul în care l-am aplicat portofoliilor noastre globale și locale sunt disponibile în Domeniul și metodologia de raportare pentru indicatorii principali de performanță privind transparența valorii nutriționale (Reporting Scope and Methodology for Nutritional Value Transparency Key Performance Indicators) (pdf, 200Kb).
Unele cifre la nivel de piață au fost rotunjite pentru a atinge 100% pentru fiecare țară.
* EExclude produsele care nu sunt alimente sau băuturi pentru consum și unele achiziții recente.
** Clasamentul Health Star Ratings este calculat pe baza rețetei pentru fiecare produs și nu este neapărat inclus pe eticheta produsului.
*** Altele: Produse din domeniul nostru de activitate pentru animalele de companie (PetCare), articolele nealimentare, cum ar fi aparatele de cafea, și produsele alimentare care nu intră în sfera de aplicare a sistemului local de profil nutritiv, cum ar fi cafeaua pură în unele cazuri. De exemplu, în Franța și Germania, cafeaua neagră pură reprezintă 27% și, respectiv, 19% din vânzările nete; în mod implicit, aceasta ar fi clasificată drept Nutri-Score B, dar este exceptată de la Nutri-Score și, prin urmare, raportată la "Altele". Domeniul și metodologia de raportare pentru indicatorii principali de performanță privind transparența valorii nutriționale (Reporting Scope and Methodology for Nutritional Value Transparency Key Performance Indicators) (pdf, 200Kb).
Europe
United Kingdom
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 6 |
Non-HFSS | 41 |
HFSS | 26 |
Other*** | 27 |
UK government nutrient profiling model
France
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 9 |
Nutri-Score A | 17 |
Nutri-Score B | 3 |
Nutri-Score C | 4 |
Nutri-Score D | 2 |
Nutri-Score E | 7 |
Other*** | 58 |
Germany
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 8 |
Nutri-Score A | 3 |
Nutri-Score B | 9 |
Nutri-Score C | 15 |
Nutri-Score D | 6 |
Nutri-Score E | 8 |
Other*** | 51 |
Asia and Oceania
Australia / New Zealand
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 8 |
HSR 3.5 and above | 13 |
HSR between 1.5 & 3.0 | 17 |
HSR less than 1.5 | 21 |
Other*** | 41 |
Malaysia
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 10 |
Healthier Choice | 13 |
No Logo | 51 |
Other*** | 26 |
Singapore
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 9 |
Healthier Choice | 46 |
No Logo | 42 |
Other*** | 3 |
Thailand
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 9 |
Healthier Choice | 30 |
No Logo | 40 |
Other*** | 21 |
Latin America
Argentina
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 3 |
0 Warning Legends | 38 |
1 Warning Legends | 7 |
2 Warning Legends | 4 |
3 Warning Legends | 2 |
4 Warning Legends | 3 |
5 Warning Legends | 0 |
Other*** | 44 |
Brazil
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 7 |
0 Warning Legends | 34 |
1 Warning Legends | 15 |
2 Warning Legends | 36 |
3 Warning Legends | 0 |
Other*** | 8 |
Chile
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 5 |
0 Warning Legends | 33 |
1 Warning Legends | 10 |
2 Warning Legends | 17 |
3 Warning Legends | 24 |
4 Warning Legends | 0 |
Other*** | 12 |
Mexico
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 17 |
0 Warning Legends | 40 |
1 Warning Legends | 5 |
2 Warning Legends | 14 |
3 Warning Legends | 5 |
4 Warning Legends | 0 |
5 Warning Legends | 0 |
Other*** | 18 |
Peru
% net sales | |
---|---|
Specialized Nutrition | 5 |
0 Warning Legends | 29 |
1 Warning Legends | 15 |
2 Warning Legends | 43 |
3 Warning Legends | 0 |
Other*** | 7 |