Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Abordarea noastră pentru susținerea dietelor echilibrate și durabile

 parent and child in kitchen

 

Alimentele și nutriția corectă sunt fundamentale pentru sănătatea, bunăstarea și calitatea vieții tuturor, precum și pentru identitatea lor culturală.

Alimentele hrănesc organismul și sunt, de asemenea, o sursă de plăcere, jucând un rol important în viața noastră socială și culturală. Toate alimentele pot face parte dintr-o dietă echilibrată dacă sunt consumate într-o cantitate adecvată și ca parte a unui stil de viață activ.

Transparența portofoliului nostru

Este important pentru noi să oferim oamenilor informații nutriționale transparente pentru a face alegeri în cunoștință de cauză pentru o dietă echilibrată. Dorim să oferim oamenilor informațiile de care au nevoie pentru a înțelege valoarea nutrițională a portofoliului nostru foarte larg de produse.

Anul trecut, am fost prima companie care a publicat valoarea nutrițională a întregului portofoliu global de alimente și băuturi utilizând sistemul Health Star Rating. Acesta este un sistem de profilare a nutrienților utilizat pe etichetele nutriționale din partea din față a ambalajului în unele țări și aplicat de Inițiativa privind accesul la nutriție (ATNI)1.

Citește mai mult despre   transparency on our portfolio. .

 

Family cooking
59 %

 

Strategia noastră nutrițională

Datorită prezenței noastre la nivel mondial, a portofoliului nostru extins, precum și a capacităților de cercetare și dezvoltare, suntem bine plasați pentru a ne îndeplini ambiția de a aduce diete gustoase și echilibrate la îndemâna a miliarde de oameni astăzi și pentru generațiile viitoare.

Pentru a da viață acestui obiectiv, abordarea noastră nutrițională are doi piloni: „Portofoliu și produse” și „Comunicare și servicii”. Pentru a ne ajuta să ne îndeplinim ambiția, am stabilit două priorități: să creștem partea mai nutritivă a portofoliului nostru și să ghidăm consumatorii către un consum echilibrat.

Oferirea de alimente mai hrănitoare

Prioritatea noastră este să creștem segmentele din portofoliul nostru cu o evaluare Health Star Rating (HSR) ≥ 3,5 și produsele nutriționale specializate. Am stabilit un obiectiv nou și ambițios de a crește vânzările de produse mai nutritive cu 20-25 miliarde CHF până în 2030, reprezentând o creștere de aproximativ 50% față de vânzările din 2022.2

Vom pune în aplicare prioritatea noastră prin trei acțiuni principale:

  • Continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare pentru inovarea și renovarea produselor noastre, inclusiv prin îmbogățirea cu micronutrienți 
  • Extinderea ofertei noastre de produse nutritive, inclusiv gama noastră de produse nutritive la prețuri accesibile, alimente de origine vegetală, precum și produse pentru copii și pentru o îmbătrânire sănătoasă 
  • Alocarea unor cheltuieli de marketing semnificative pentru aceste două segmente

În general, ne vom continua eforturile de îmbunătățire a valorii nutriționale a produselor noastre, adăugând ingrediente precum cerealele integrale, care asigură nutrienți esențiali, și vom continua să reducem zahărul, sarea și grăsimile.

În 2022, am îmbunătățit evaluarea Health Star Rating a 1200 de produse. În ultimii șase ani (2017-2023), am obținut o reducere cu 5-6% a zahărului și a sării, propunând versiuni cu conținut mai scăzut de zahăr și sare ale produselor noastre cele mai populare. De asemenea, am introdus noi tehnologii brevetate pentru a reduce zahărul și grăsimile din produse.

Citește mai mult despre our plant-based product portfolio.

Furnizarea de informații nutriționale și marketingul responsabil

A doua noastră prioritate este să îndrumăm oamenii către un consum echilibrat. Oferim informații și servicii pentru a ajuta oamenii să facă alegeri alimentare în cunoștință de cauză, ca parte a unei diete echilibrate. Acestea variază de la etichetarea nutrițională clară la practici stricte de marketing responsabil, cum ar fi restricționarea voluntară a comercializării anumitor produse către copiii sub 16 ani, precum și programe și servicii de educație nutrițională care promovează stiluri de viață sănătoase, inclusiv inițiative precum Nestlé for Healthier Kids.

Pentru a susține aceasta, ne-am consolidat marketingul responsabil al produselor îndrăgite. Mai exact, am stabilit două noi angajamente pentru produsele noastre de cofetărie și înghețată, acolo unde reglementările locale permit acest lucru:

  • Toate porțiile pentru copii vor fi de 110 kcal sau mai puțin
  • Toate produsele noastre multi-serve vor avea indicații clare pe partea din față a ambalajului
parent and child look at ipad

Pentru a completa acțiunile noastre, continuăm să căutăm modalități de a oferi consumatorilor îndrumări ușor de înțeles și semnificative privind valoarea nutrițională și porțiile, ajutându-i în planificarea meniului și oferind instrumente pentru evaluarea valorii nutriționale a meselor consumatorilor, precum MyMenu Plan și MyMenu IQ™.

Citește mai mult despre Nestlé for Healthier Kids.

# 1

 

Asigurarea disponibilității și a prețului accesibil al nutriției

Consumatorii din întreaga lume, indiferent de mediul din care provin, depun eforturi pentru a avea o dietă echilibrată. Cu toate acestea, în calea lor stau diverse provocări ale vieții. Disponibilitatea și prețul accesibil constituie adesea bariere, împiedicând persoanele să urmeze dieta pe care și-o doresc. În plus, constrângerile de timp pentru gătit sau cumpărături pot reprezenta obstacole suplimentare.

În prezent, 3 miliarde de oameni din întreaga lume nu își pot permite o dietă sănătoasă. Pentru a ajuta consumatorii, ne vom extinde în continuare ofertele accesibile și nutritive. De asemenea, în țările cu cel mai mare risc de deficiențe, oferim o gamă de produse consumate în mod regulat, îmbogățite cu micronutrienți esențiali, cum ar fi fierul, zincul, vitamina A și iodul, care pot lipsi din alimentația multor persoane.

Citește mai mult despre affordable nutrition.

Two children

 

Împărtășim în mod regulat cu comunitatea științifică cercetările noastre privind nutriția.

Organizăm și participăm la conferințe științifice, prezentând cercetări în domeniul nutriției și angajându-ne în dialogul științific cu comunitatea științifică și cu profesioniștii din domeniul sănătății.

Pentru a oferi acces la un set mare de date privind indicatorii de nutriție și sănătate, ne-am asociat cu Friedman School of Nutrition Science and Policy (Școala Friedman de Științe și Politici Nutriționale) de la Universitatea Tufts pentru a crea Global Nutrition and Health Atlas (Atlasul global de nutriție și sănătate). .

  1. Access to Nutrition Initiative (Inițiativa privind accesul la nutriție) (ATNI) 
  2. Obiectivul presupune rate de schimb valutar constante. În cazul în care au loc achiziții sau cesionări semnificative, obiectivul poate fi ajustat în consecință.
Creating Shared Value and Sustainability Report cover