Имеете ли вы многолетний опыт работы или же только окончили школу, у вас есть возможность работать в Nestle. Поиск работы здесь.
Strategia noastră cu privire la ambalaje
Ne angajăm să contribuim la modelarea unui viitor fără deșeuri.
Viziunea noastră este ca niciunul dintre ambalajele noastre să nu ajungă la groapa de gunoi sau ca deșeu. Contribuim la crearea unui viitor în care ambalajele proiectate inteligent, materialele noi inovatoare, infrastructura de reciclare mai bună și ambalajele reutilizabile sau reîncărcabile pot preveni acumularea de deșeuri pe uscat și în oceane. Acest obiectiv este ambițios, dar suntem hotărâți să îl atingem.
Este necesară participarea tuturor nivelurilor societății. În calitate de membru al inițiativei Fundației Ellen MacArthur privind Noua economie a materialelor plastice, ne-am angajat să jucăm un rol activ în dezvoltarea unor sisteme funcționale de colectare, sortare și reciclare în țările în care ne desfășurăm activitatea. Decalajul de infrastructură la nivel global este semnificativ și nu poate fi controlat în mod direct de către noi - dar noi ne străduim să modelăm sisteme de succes pentru colectarea și recuperarea resurselor cu parteneri din întreaga lume.
Susținem în mod activ o reglementare armonizată și mai bună a resurselor postconsum și solicităm guvernelor să accelereze progresul în dezvoltarea infrastructurii. Pledăm pentru un tratat ONU obligatoriu din punct de vedere juridic privind poluarea cu materiale plastice, , care sperăm că va duce la reglementări naționale noi și armonizate.
Cum lucrăm pentru a reduce ambalajele noastre
896.6
Kilotone
Strategia noastră cu privire la ambalaje în cinci piloni
Strategia noastră cu privire la ambalaje se bazează pe știință și se bucură de activitatea de top a Institutului Nestlé pentru Știința Ambalajului, care este singurul institut de cercetare de acest gen din industria alimentară. Înființat în 2019, acesta are aproximativ 50 de experți în ambalaje dedicați dezvoltării următoarei generații de materiale de ambalare sustenabile.
Institutul contribuie la evoluția modului în care sunt concepute ambalajele. Aceasta creează sisteme de ambalare reutilizabile sau care se pot reumple, proiectează materiale de ambalare simplificate sau reciclate și dezvoltă hârtii de barieră de înaltă performanță și materiale pe bază biologică, compostabile și biodegradabile.
Strategia noastră este structurată în jurul a cinci piloni:
Mai puține ambalaje - Reducem
Dorim să folosim mai puțin material de ambalare, inclusiv mai puțin plastic original, pe care intenționăm să îl reducem cu o treime până în 2025 față de nivelul de referință din 2018.
Exemple ale modului în care facem acest lucru includ eliminarea capacelor, accesoriilor, straturilor și foliilor de plastic inutile și, în unele țări, eliminarea treptată a articolelor de ambalaj care nu sunt reciclate pe scară largă.
Am lansat mai multe inovații în materie de ambalaje în America Latină: reproiectarea pachetelor de cafea Nescafé și Mahler Bouillon pentru a reduce plasticul utilizat în ambalaje cu peste 200 de tone.
În China, Nescafé a ușurat sticlele de cafea gata de băut, economisind 1733 de tone de plastic anual.
Mai puține ambalaje - Reutilizați și reumpleți
Pentru a evita necesitatea ambalajelor de unică folosință, depunem eforturi pentru a elimina materialele plastice nereciclabile și investim în sisteme de livrare inovatoare, alternative.
Multe dintre aceste soluții sunt deja utilizate pe piețele din întreaga lume, inclusiv dozatoarele reîncărcabile din Indonezia, care au fost dezvoltate împreună cu partenerul tehnic Algramo și incubatoarele non-profit Enviu. Noile sisteme au fost testate pentru Milo și Koko Krunch în parteneriat cu comercianții cu amănuntul locali din Indonezia.
În Germania, am derulat un proiect pilot cu start-up-ul Circolution. Lucrând în mai multe magazine alimentare, echipa a testat noi ambalaje standardizate reutilizabile din oțel inoxidabil pentru Nesquik, care pot fi integrate în infrastructura existentă de returnare și curățare.
În ceea ce privește ambalajele pentru transport, inovațiile ne-au ajutat să înlocuim folia de plastic contractabilă de pe paleții noștri, trecând în același timp la cutii de transport reutilizabile.
Recunoaștem că trebuie făcute mai multe și colaborăm cu diferite grupuri de lucru de-a lungul lanțului valoric, cum ar fi Forumul bunurilor de consum și Fundația Ellen MacArthur.
Ambalaje mai bune - Reproiectare
Colaborăm cu parteneri industriali pentru a dezvolta noi materiale și soluții de ambalare.
Până la sfârșitul anului 2021, am eliminat toate paiele din plastic din produsele noastre, dezvoltând articole din hârtie personalizate ca material alternativ.
În întregul nostru portofoliu, ne evaluăm continuu materialele și testăm și introducem alternative, cum ar fi hârtia reciclabilă pentru cuburile de bulion Maggi din Franța, pentru a înlocui ambalajele multi-material.
Ne propunem să proiectăm 100% din ambalajele noastre din plastic pentru reciclare și eliminăm treptat materialele nereciclabile. Până la sfârșitul anului 2023, 83,5 % din ambalajele noastre din plastic au fost concepute pentru reciclare.
Sistem mai bun - Reciclare
Ne străduim să contribuim la stoparea risipei de plastic în mediul înconjurător în cadrul operațiunilor noastre la nivel global.
Sprijinim infrastructura de colectare, sortare și reciclare în țările în care sunt vândute produsele noastre și, în unele țări, ne propunem să colectăm și să reciclăm aceeași cantitate de plastic pe care o folosim în produsele noastre, conform principiului „o tonă primită, o tonă eliminată”.
De exemplu, în Malaezia, Nestlé și-a unit forțele cu orașul Petaling Jaya pentru a lansa un program de colectare și reciclare din ușă în ușă, ca o inițiativă voluntară de reciclare. Acest program pilot a fost recunoscut atât de Programul Națiunilor Unite pentru Mediu (UNEP), cât și de Ministerul Mediului din Malaezia ca un exemplu de bune practici de colectare selectivă la sursă.
Sistem mai bun - Reexaminarea comportamentelor
Abordarea problemei deșeurilor din plastic necesită o schimbare fundamentală a comportamentului fiecăruia dintre noi, inclusiv Nestlé, partenerii de retail, furnizorii și consumatorii
Am desfășurat cursuri de formare privind sustenabilitatea ambalajelor pentru angajații noștri și ne propunem să îi educăm și să îi încurajăm și pe alții printr-o gamă variată de programe și campanii, ajutându-i pe toți să își imagineze un viitor fără deșeuri. Printre exemple se numără clipurile video ale programului de colectare a capsulelor Nespresso, platforma digitală Dove Lo Butto din Italia, care îi ajută pe clienți să identifice cea mai apropiată locație pentru a elimina deșeurile de ambalaje, și campaniile de educare a consumatorilor Nescafé Dolce Gusto din Germania și Mexic.
În Statele Unite ale Americii, compania Nestlé Health Sciences a eliminat sigiliile de tip over-cap greu de colectat și reciclat pentru vitamine și suplimente. Brandurile noastre Pure Encapsulations și Atrium Innovations au susținut inovația printr-o campanie digitală.
În Brazilia, Franța și Elveția, mărcile noastre de cafea Nescafe Dolce Gusto și Nespresso au lansat doze de cafea compostabile. O campanie digitală, împreună cu informații pe ambalaj care încurajează separarea deșeurilor menajere organice și a materialelor compostabile, a sensibilizat consumatorii.
În ceea ce privește ambalajul, am standardizat informațiile din spatele ambalajului la nivel global pentru toate produsele, pentru a ne asigura că îndrumăm consumatorii să "arunce responsabil". Acest efort a început în 2023 și continuă pe o bază continuă cu fiecare reproiectare a ambalajului. Aceasta include: a) Declarații de mediu (declarații, simboluri sau grafice) pentru ambalaje care indică un aspect de mediu al ambalajului nostru sau al unei componente a ambalajului (de exemplu, conținut reciclat); b) Compoziția materială a ambalajului pentru a facilita sortarea de către consumator; c) Instrucțiuni de eliminare; d) Informații privind finalul ciclului de viață al ambalajului (de exemplu, reciclabil, reutilizabil), inclusiv logo-ul care descrie programele de gestionare a deșeurilor de ambalaje stabilite în parteneriat cu părți terțe.