Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Întrebări frecvente

Frequently asked questions


Aveți o întrebare?

Indiferent dacă aveți întrebări despre procesul de aplicare a unui loc de muncă sau întâmpinați probleme cu site-ul, suntem aici pentru a vă ajuta. Răsfoiți unele dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim.

 

 

 

Viața la Nestlé

Cultura noastră se bazează pe valorile noastre, care sunt înrădăcinate în respect. La Nestlé, veți găsi un mediu de lucru incluziv, flexibil, adaptabil și cu ritm rapid. În aceste scurte videoclipuri, colegii noștri discută despre ce înseamnă cultura noastră pentru ei.

Abordarea noastră față de munca flexibilă variază în funcție de locație și piață. În general, ne concentrăm pe ce și cum se fac lucrurile în cel mai eficient mod, mai degrabă decât pe unde și când. Pentru noi, munca flexibilă înseamnă utilizarea diferitelor opțiuni de lucru, tehnologii și gândire inovatoare pentru a maximiza performanța și a crea un loc de muncă mai productiv, mai implicat și mai eficient.

Oferim o varietate de beneficii pentru a vă ajuta să vă satisfaceți nevoile de sănătate, bunăstare, educaționale și financiare. Veți fi recunoscut pentru contribuția dumneavoastră cu un salariu competitiv și un pachet de beneficii. Și puteți beneficia de planuri de economii, asigurări, împrumuturi și produse Nestlé cu reducere sau gratuite. Ai putea chiar să faci o afacere la produse, servicii și activități de vânzare cu amănuntul.

Ceea ce porți pentru a lucra la Nestlé va depinde de locul de muncă pe care îl faci. În timpul procesului de aplicare, vă rugăm să întrebați recrutorul despre ce este potrivit pentru rol.

Credem că viața este mai bogată cu animale de companie, așa că în unele birouri poți! Vă rugăm să întrebați recrutorul pentru mai multe detalii.

Ajutăm angajații să înțeleagă problemele de sănătate și să ia măsuri în ceea ce privește sănătatea și bunăstarea, de exemplu prin educație și conștientizare pe teme precum sănătatea mintală, nutriția, somnul și activitatea fizică. De asemenea, oferim acces la programe, activități și cluburi variate la nivel local.

Scopul nostru este să creăm locuri de muncă în care toată lumea să se simtă inclusă și capabilă să se implice în totalitate la locul de muncă. Acest angajament începe la recrutare și continuă până la sfârșitul relației dumneavoastră cu noi. Fiecare dintre piețele noastre are un plan de acțiune pentru diversitate și incluziune conceput pentru a oferi oportunități egale pentru toată lumea de a contribui, de a crește și de a se simți apreciat. Aflați mai multe pe pagina noastră Diversitate și incluziune .

 

Creșterea la Nestlé

Încurajăm oamenii noștri să învețe, să se dezvolte și să crească continuu pentru a-și dezlănțui întregul potențial – este în centrul culturii noastre. De aceea, vei avea acces la un portofoliu cuprinzător de oportunități de formare și la o rețea vastă de coachi externi pentru a-ți duce cariera la nivelul următor.

Da. Există multe oportunități disponibile în organizație și puteți explora roluri în conformitate cu aspirațiile dumneavoastră de carieră. Suntem o companie cu adevărat globală în care puteți obține un spectru incredibil de larg de experiențe și perspective, învățând de la oameni excepționali într-o gamă largă de profesii. Colaborarea între echipe, teritorii și continente este modul nostru de viață.

În primul rând, găsiți partea afacerii care vi se potrivește cel mai bine. Apoi, ești responsabil de dezvoltarea ta profesională: ideile tale, entuziasmul pentru învățare și mentalitatea orientată spre soluții sunt cele care îți vor deschide o mulțime de oportunități. Veți fi susținut de verificări regulate pe tot parcursul anului, împreună cu coaching, feedback și recunoaștere.

Da. Oferim coaching profesional printr-o rețea de coachi interni și externi. În plus, instrumentele și metodologiile de coaching sunt întotdeauna disponibile pentru toți angajații prin intermediul instruirii și practicilor noastre de coaching de zi cu zi.

În funcție de programul tău de dezvoltare, putem oferi cursuri externe: aceasta este o opțiune pe care o vei putea discuta cu managerul tău. Multe dintre cursurile noastre de formare se desfășoară intern, adesea cu facilitatori externi de formare. În general, constatăm că 70% din învățare are loc prin experiență, 20% prin relații profesionale și 10% prin formare.

 

Locuri de muncă la Nestlé

Căutăm oameni care se potrivesc cu cultura noastră de lucru, care este colaborativă, inovatoare și antreprenorială și înrădăcinată în respect. Oamenii noștri sunt pasionați și curioși și motivați să deblocheze puterea alimentelor pentru a îmbunătăți calitatea vieții pentru toată lumea astăzi și pentru generațiile viitoare. Agilitatea, adaptabilitatea, o mentalitate de schimbare și incluziunea sunt, de asemenea, importante. Aflați mai multe pe pagina noastră Lucrul la Nestlé .

Vizitați pagina noastră de căutare a unui loc de muncă pentru a filtra oportunitățile după cuvânt cheie, țară sau regiune, locație și zonă de carieră. Dacă nu vă puteți găsi țara în listă, s-ar putea să fie pentru că nu avem nicio oportunitate în acea țară în acest moment.

Olivia, asistentul nostru virtual de recrutare, vă poate ajuta, de asemenea, să găsiți posturile disponibile în apropierea dvs. Fereastra de chat este situată în partea stângă jos a ecranului.

În fiecare zi sunt anunțate noi posturi. Postăm locuri de muncă de îndată ce sunt disponibile. Vizitați în mod regulat pagina de căutare a unui loc de muncă pentru a vedea noile noastre oportunități și alăturați-vă rețelei noastre de talente pentru a primi recomandări personalizate de locuri de muncă.

 

Aplicarea la Nestlé

Înregistrarea pe platforma noastră de locuri de muncă ar trebui să dureze aproximativ 10 minute. Furnizarea mai multor informații ne va ajuta să vă potrivim cu un rol, așa că vă rugăm să vă faceți timp pentru a vă completa detaliile. Dacă nu v-ați înregistrat încă, vă puteți crea un cont acum.

Cererile de angajare durează aproximativ 25 de minute. Acest lucru vă va oferi timp să atașați o scrisoare de intenție și să răspundeți la întrebări specifice despre postul vacant.

Înseamnă că veți putea aplica pentru posturi vacante fără a fi nevoie să vă introduceți detaliile de fiecare dată. De asemenea, veți putea să vă mențineți și să vă actualizați detaliile oricând doriți și să salvați căutările anterioare, astfel încât să le puteți accesa rapid.

Căutați oportunitățile noastre de carieră și găsiți una care se potrivește cu abilitățile și experiența dvs., apoi faceți clic pe "Aplicați". După ce v-ați conectat la contul existent sau după ce ați creat un cont nou, dacă nu v-ați înregistrat anterior, completați informațiile solicitate și trimiteți cererea.

Cerem întotdeauna un CV atunci când aplicăm pentru un loc de muncă la Nestlé. Ne ajută să înțelegem punctele forte și abilitățile pe care le veți aduce într-un rol.

De ce informații am nevoie pentru a aplica pentru un loc de muncă?

Va trebui să aveți un profil creat pe portalul nostru cu o adresă de e-mail validă, un număr de telefon la care puteți fi contactat și un CV actualizat. Pentru unele locuri de muncă, vi se va cere, de asemenea, să trimiteți o scrisoare de intenție și să răspundeți la câteva întrebări specifice despre postul vacant.

Nu. Rolurile sunt anunțate frecvent, astfel încât aplicațiile online vă oferă cea mai bună șansă de a fi luat în considerare pentru rolurile actuale și viitoare.

Detaliile dumneavoastră vor fi văzute numai de recrutorii Nestlé și de managerul responsabil pentru postul vacant pentru care ați aplicat.

De îndată ce datele dumneavoastră sunt înregistrate, veți primi o confirmare online.

Da. Dacă ați aplicat online și ați inclus adresa de e-mail, vă vom contacta prin e-mail. Vă rugăm să vă asigurați că adresa de e-mail pe care o furnizați este corectă și una pe care o accesați în mod regulat.

Odată ce aplicați online, recrutorul vă va examina aplicația. Dacă sunteți potrivit pentru locul de muncă pentru care ați aplicat, veți fi contactat prin e-mail sau telefon. Vă rugăm să vă asigurați că adresa de e-mail și numărul de telefon mobil pe care le furnizați sunt corecte și că cele pe care le accesați în mod regulat.

Nu, deoarece adresa ta de e-mail servește drept nume de utilizator.

 

Recrutare la Nestlé

Deși poate diferi de la un rol la altul, procesul este probabil să includă etapele pe care le explicăm la Start your journey Nestlé. Vizitați pagina pentru a afla despre proces și pentru a găsi sfaturi pentru aplicația dvs.

Acest lucru depinde de rol. Dacă aplicația ta este aleasă pentru a merge mai departe, un recrutor te va contacta cu pașii următori. Interviurile pot fi la telefon, video sau în persoană. Procesul vă va fi explicat de către recrutor, care vă va ghida și cu privire la pașii de pregătire.

Aflați mai multe despre diferitele etape ale procesului nostru de recrutare: Călătoria de recrutare.

Da. Apreciem timpul și efortul pe care îl depuneți atunci când intervievați cu noi. Vă vom ține la curent cu starea aplicației și vă vom oferi feedback după interviu.

Da. Noi poziții sunt postate zilnic și puteți chiar să aplicați la mai multe roluri, dar vă rugăm să fiți atenți. Aplicarea pentru mai multe roluri nu vă crește șansele de a fi angajat. Ar trebui să vă concentrați pe aplicarea pentru un rol pe care îl doriți cu adevărat și pentru care sunteți calificat. Căutați oportunitățile noastre actuale pentru un alt rol care se potrivește cu abilitățile și experiența dvs.

Înțelegeți cine suntem și ce reprezentăm și aflați despre zona funcțională și partea de business care vă interesează. De asemenea, identifică ceea ce aduci la Nestlé: abilitățile, punctele forte și modul în care vei adăuga valoare echipei noastre. Găsiți mai multe sfaturi. Pentru teste, asigurați-vă că le finalizați într-un mediu liniștit, fără distrageri. Acordați-vă suficient timp pentru a finaliza evaluările și pentru a face testul practic pentru a înțelege întrebările din evaluări.

Anunțați-vă recrutorul și vă va ajuta cu pașii următori.

 

Stagii la Nestlé

Avem diverse programe de stagiu disponibile pe tot parcursul anului în locațiile noastre. Pentru a afla mai multe, vizitați pagina noastră Studenți și absolvenți . De asemenea, puteți căuta oportunități de stagiu.

Stagiile la Nestlé vă oferă posibilitatea de a combina educația tehnică cu experiența de lucru aplicată în domeniul de carieră ales. Vei putea contribui și avea un impact asupra proiectelor din lumea reală, îți vei dezvolta abilitățile de prezentare, analiză și leadership și vei întâlni alți studenți. Pe parcursul stagiului, vei fi antrenat și susținut de echipele din spatele mărcilor noastre emblematice și vei avea propriul program de învățare și dezvoltare personalizat.

Da. Toate stagiile noastre sunt plătite, chiar și în țările în care acest lucru nu este impus de legile și reglementările locale.

Puteți găsi stagii și puteți aplica căutând pe pagina noastră de căutare de locuri de muncă sau interacționând cu Olivia, asistentul nostru virtual de recrutare. De asemenea, vă puteți înregistra în Comunitatea noastră de talente și vă puteți personaliza alertele de locuri de muncă, astfel încât să fiți la curent când sunt publicate noi oportunități.

Cerințele pentru stagii vor varia de la țară la țară. Vă rugăm să consultați fișa postului pentru detalii despre ceea ce necesită postul.

Ferestrele aplicației variază în diferite țări. Dacă vă înregistrați profilul pe paginile noastre de carieră, vă vom anunța când sunt postate noi stagii. De asemenea, anunțăm ferestrele de aplicație pe paginile noastre de socializare: Instagram, Twitter, LinkedIn

Da. Cu toate acestea, încurajăm studenții să aplice numai pentru pozițiile care le stârnesc interesul.

 

Depanare

Vă rugăm să vă asigurați că încărcați CV-ul în secțiunea de profil al candidatului într-unul dintre formatele indicate. Asigurați-vă că dimensiunea fișierului este sub 10Mb și că nu există caractere speciale (@ ! [ * etc.) în numele fișierului.

Dacă există o încetinire generală sau a apărut o eroare, încercați să încărcați CV-ul mai târziu.

Conectați-vă la profilul dvs. Vă puteți actualiza datele de contact în secțiunea Informații profil.

Deoarece diferiți furnizori de e-mail folosesc lățimi diferite ale ecranului, informațiile pe care vi le trimitem pot părea că nu sunt formatate corect. În acest caz, vă sugerăm să modificați setările din contul de e-mail. În Hotmail, accesați Selectați opțiuni, Setări de afișare a corespondenței și modificați lățimea liniei la 132. În Yahoo, accesați Opțiuni de e-mail, Preferințe generale și modificați Lățimea ecranului la 99.

Pentru conturile existente, vă rugăm să verificați dacă adresa de e-mail și parola sunt corecte. Dacă nu vă amintiți parola, faceți clic pe linkul "Ați uitat parola?" pentru a vă reseta parola. Dacă nu vă amintiți adresa de e-mail, vă rugăm să creați un cont nou.

Pentru crearea unui cont nou, asigurați-vă că ați completat toate câmpurile obligatorii și ați acceptat Termenii de utilizare făcând clic pe linkul furnizat.

Pentru angajații Nestlé, faceți clic pe Employee Login.

De asemenea, vă rugăm să verificați dacă utilizați cea mai recentă versiune a browserului dvs., deoarece este posibil ca versiunile mai vechi să nu fie acceptate.