Имеете ли вы многолетний опыт работы или же только окончили школу, у вас есть возможность работать в Nestle. Поиск работы здесь.
Speak Up
Сообщение о проблеме несоответствия
La Nestlé, îndeplinim scopul companiei prin intermediul valorilor noastre înrădăcinate în respect. Nestlé Corporate Business Principles reflectă angajamentul nostru față de o cultură etică puternică ca bază nenegociabilă a modului în care facem afaceri. Prin urmare, este esențial pentru compania noastră să aibă un sistem de raportare robust care să ne permită să ascultăm pe oricine din lanțul nostru valoric cu privire la orice problemă de neconformitate.
Aici intră în joc Speak Up, canalul nostru dedicat de raportare.
Oricine poate vorbi
Încurajăm angajații noștri să vorbească indiferent dacă se confruntă în mod direct sau sunt martori la o situație de neconformitate, cum ar fi incidente de hărțuire, discriminare, abuz de putere, intimidare, fraudă, corupție sau conflict de interese sau orice altă potențială neconformitate. Aceasta include orice incident și/sau comportament care contravine valorilor noastre, Corporate Business Principles (pdf, 4Mb) sau Code of Business Conduct (pdf, 2Mb) și legilor și reglementărilor potrivit cărora ne desfășurăm activitatea. Când angajații nu se simt confortabil să vorbească cu managerul lor de linie, coordonatorul departamentului de resurse umane sau coordonatorul departamentului juridic și de conformitate, pot raporta în mod confidențial prin intermediul sistemului nostru Speak Up.
De asemenea, încurajăm terții asociați cu Nestlé să vorbească dacă ceva nu este în regulă. Ne puteți ajuta raportând orice problemă de neconformitate prin sistemul nostru Speak Up. Acesta este administrat în mod independent de către o terță parte și vă oferă posibilitatea de a vă păstra anonimatul, dacă doriți.
Dintr-o privire
2,874
sesizări de neconformitate primite în 2023
691
cazuri întemeiate
122
angajați care au părăsit compania
Cum să raportați o problemă de conformitate
Aici veți găsi toate informațiile de care aveți nevoie pentru a vorbi despre neconformitate, 24/7, 365 de zile pe an.
- Trimiteți sesizarea dumneavoastră prin formularul web sau sunați la numărul gratuit pentru a lăsa un mesaj. Aveți opțiunea de a rămâne anonim. Formulați o sesizare
- Includeți o descriere detaliată a situației dumneavoastră (cine, ce, când, cum) și anexați materiale doveditoare, de exemplu, copii ale documentelor sau numele martorilor care pot confirma aspectele sesizate de dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că afirmațiile generale nu pot fi investigate.
- După ce ați trimis sesizarea, veți primi un număr de caz individual. . Veți avea nevoie de acest număr de fiecare dată când accesați sistemul.
- Luăm în serios toate preocupările legate de neconformitate și vom lua măsurile adecvate pentru fiecare sesizare. Vă vom ține la curent cu privire la statusul acțiunilor noastre.
- Puteți urmări statusul revenind pe website și utilizând numărul cazului dumneavoastră.
Ce se întâmplă după ce trimiteți o sesizare
După ce ați trimis sesizarea, aceasta va trece prin câteva etape. Iată ce se va întâmpla în continuare.
Vom confirma primirea mesajului dumneavoastră în termen de cinci zile lucrătoare. Dacă sesizarea inițială nu include suficiente informații/ dovezi relevante, vi se va cere să furnizați mai multe informații/ dovezi.
Fiecare sesizare este analizată cu atenție. Vom deschide un caz dacă sesizarea include un minimum de informații și dovezi relevante. În absența unui conflict de interese, investigația va fi condusă de ofițerul nostru de conformitate a pieței din regiunea/ țara în care se presupune că a avut loc incidentul.
Sesizările care conțin acuzații care fac parte din una dintre cele 11 categorii sensibile vor fi transmise către directorul de conformitate al grupului și către coordonatorul departamentului juridic și de conformitate al zonei relevante.
- Abuz de putere și/ sau hărțuire
- Antitrust și concurență loială
- Mită și corupție
- Informații confidențiale, politica de confidențialitate
- Discriminare, hărțuire și violență
- Membri ai Comitetului Executiv/ Manageri superiori în Elveția
- Fraudă
- Drepturile omului
- Privitoare la Membrii Comitetului de conducere
- Nerespectarea Codului OMS
- Hărțuire sexuală
Pentru a ne asigura că investigația este confidențială, vor fi implicate doar persoanele care este necesar să fie implicate. Ofițerii noștri de conformitate pot organiza interviuri confidențiale cu angajații, contractanții sau cu oricine consideră că este relevant pentru investigație.
Ca practică generală, durează aproximativ 90 de zile pentru ca o investigație să fie încheiată. Cu toate acestea, este posibil să avem nevoie de mai mult timp pentru chestiuni complexe.
După ce vom analiza toate concluziile investigației, vom decide dacă trebuie luate măsuri suplimentare. Vă vom ține la curent cu progresul și vă vom trimite un răspuns final care să prezinte rezultatul investigației.
Nestlé interzice orice represalii împotriva unui angajat, persoană fizică sau entitate care a formulat o sesizare. De asemenea, vom proteja drepturile oricărei persoane implicate.