Nutritie

„Amderulat un program de nutritie pentru mame in aceasta gradinita. Facemcunoscute cerintele nutritionale ale consumatorilor prin intermediul unorproduse precum Nespray Everyday, ce este fortificat cu vitamina A, fiinddestinat familiilor cu venituri mici. Intentionam sa le oferim o mai bunaintelegere in ceea ce priveste nutritia si sa facem cunoscuta o deficientanutritionala majora din Sri Lanka – vitamina A.”
Nadeesha Chandrasekera, Manager Servicii pentru Consumator, NLPLC

„Suntfoarte bucuroasa ca am avut oportunitatea de a participa in cadrul acestuiprogram de nutritie organizat la gradinita copilului meu. Informatiile pe carele-am primit despre alimentatia generala si impactul acestora asupra familiilornoastre mereu in crestere este extrem de important. Este un lucru bun pentrunoi toti faptul ca Nestlé a venit aici pentru a derula acest program,sfatuindu-ne cum sa putem oferi o alimentatie sanatoasa copiilor nostri.Astazi, chiar am fost instruita in gradinita  fiicei mele.” VasanthiPathiraja (fotografiata impreuna cu fiica ei, Vasitha)

Context

In calitate de companie lidermondial In Nutritie, Sanatate si Welness, cu vanzari totale la nivelul Grupuluide 109.722 milioane CHF, consideram ca in viitor trebuie sa ajutam oamenii saaiba o alimentatie sanatoasa, fie ca este vorba de o problema legata dedeficitul de vitamine si minerale pe de o parte, fie ca este vorba deobezitate, pe de alta parte. Aceste provocari globale influenteaza initiativelenoastre de a aduce solutii de alimentatie pentru toate segmentele societatii.Provocarile cheie includ aspecte legate de posibilitatea de adresabilitatecatre cei aflati la baza piramidei veniturilor.

Obiectivele noastre

Strategia noastra s-a dezvoltat timpde peste 140 de ani si se bazeaza pe evaluarea noastra ca intelegerea sidorinta de a beneficia de o sanatate si o bunastare imbunatatite vor influentadin ce in ce mai mult alegerea consumatorului. Utilizand solutii bazate pecercetare stiintifica, cautam sa imbunatatim calitatea vietii prin intermediulhranei si alimentatiei, contribuind la sanatatea si bunastarea consumatorilor,inclusiv a acelora cu anumite nevoi nutritionale si a acelora aflati „la bazapiramidei de venituri” prin intermediul produselor cu valori nutritive sporitela preturi scazute. Intentionam de asemenea sa generam o mai mareconstientizare si intelegere publica printre consumatori printr-o comunicareresponsabila si clara. Pentru a sprijini ghidarea strategiei Nestlé innutritie, Consiliul de Nutritie al Nestlé – un consiliu de experti recunoscutiin plan international, prezidat de catre vicepresedintele executiv Werner Bauer– se intruneste in mod regulat cu conducerea Nestlé pentru a discuta despresubiecte cheie privind nutritia, relevante intereselor de afaceri ale Nestlé.

Actiunile noastre

Investim in continua dezvoltare siimbunatatire a profilului nutritional al produselor din toate categoriile si inintarirea administrarii bazei de date proprii de retete pentru o mai bunaanaliza si urmarire in alimentatie. Continuam sa reducem sarea, zaharul, aciziisaturati, grasimile saturate si colorantii artificiali din produsele noastre,adaugand mai multe ingrediente nutritive si micronutrienti benefici, oferindastfel o cantitate adecvata pe portie si facand in asa fel ca hrana de bunacalitate si nutritiva sa fie disponiblila consumatorilor cu venituri scazute.Ne asiguram de asemenea, ca vindem si comercializam formulele de lapte pentrusugari in mod responsabil, urmand strict Codul Organizatiei Mondiale aSanatatii (OMS-WHO) in tarile in curs de dezvoltare. Promovam produse maisanatoase pentru copii si am introdus noi proceduri si procese de aprobarepentru a adapta marcile noastre la cerintele de sustenabilitate si de mediu,precum si cele privind Alimentatia, Sanatatea si Bunastarea.

Dezvoltarea noastra

Continuam sa inovam si sa reinnoimprodusele din considerente de nutritie si sanatate. Am intensificat formareaangajatilor in ceea ce priveste cunostintele despre nutritie, am imbunatatitformarea echipei de marketing responsabila cu formula pentru sugari. Am sporitde asemenea, vanzarile Produselor Populare pe Piata (PPPs) pentru consumatoricu venituri scazute. 

Rezumat CSV:

  • Valoarepentru Nestlé: o intelegere mai profunda a chestiunilor legate de nutritie sisanatate, precum si colaborari fructuoase cu diferiti reprezentanti, atat inceea ce priveste informarea asupra eforturilor noastre de inovare si innoire,cat si constientizarea si recunosterea marcilor; loialitatea consumatorului;cresterea pe termen lung, profitabilitatea si distributiea pe piata.
  • Valoarepentru societate: un acces mai mare la hrana nutritiva, produsa in modresponsabil, sigura si de buna calitate; cunostinte aprofundate legate dechestiuni de sanatate, o mai buna intelegere a modului cum se utilizeazaprodusele Nestlé ca parte a unei alimentatii placute si sanatoase.