Pentru a facilita calea ambitiei companiei Nestlé Moldova de a fi "Cea mai buna companie de pe piata produselor alimentare din Moldova", admitem faptul ca oamenii sunt cei care fac diferenta si reprezinta factorul constitutiv al avantajului nostru competitional. Consideram ca angajatii nostri constituie bunul nostru cel mai de pret si ca succesul companiei este o reflectie a profesionalismului, comportamentului si atitudinii lor responsabile.

Pe langa abilitati profesionale, experienta, concentrare asupra calitatii si a rezultatelor, iata cateva dintre principiile care definesc Politica de Resurse Umane Nestlé:

  • Fiecare angajat are o responsabilitate clara in comportamentul fata de persoane, fie in calitate de lider al unei echipe sau ca si coleg.
  • Acest parteneriat este cheia unui management de succes al resuselor umane.
  • Potentialul de dezvoltare profesionala este un standard esential pentru recrutarea de personal.
  • In Nestlé noi credem ca trebuie sa existe un bun echilibru intre viata privata si cea profesionala a angajatilor.
  • In acelasi spirit, Nestlé incurajeaza conditii flexibile de lucru oricand este posibil si isi incurajeaza angajatii sa aiba interese si motivatii in afara muncii.
  • La nivelul fiecarei companii se dezvolta programe adecvate de instruire, folosindu-se resursele disponibile ale Grupului la nivel local, regional sau global. Este responsabilitatea personalului HR de a asista management-ul la elaborarea programelor de instruire.
  • Fiecare manager are datoria de a fi un mentor pentru angajatii sai.
  • Promovarea va fi bazata exclusiv pe competenta, discernamant, performanta si potential, excluzandu-se orice consideratie referitoare la origine, rasa, nationalitate, gen, religie sau varsta.
  • Faptul ca Nestlé este mai mult orientata catre oameni si produse decât catre sisteme se reflecta in modul in care functioneaza si sunt organizate Resursele Umane.